Breaking down

                                                               Sen sissta boken...
"Var inte rädd", mumlade jag. "Vi hör ihop".
Jag överväldigades plötsligt av sanningen i mina egna ord. Det här ögonblicket var så perfekt, så rätt. Det fanns inga tvivel. Han lade armarna om mig och höll mig och höll mig intill sig... Det kändes som om varenda nervtråd i min kropp sprakade och glödde. "För alltid", instämde han.

Breaking down är det sissta och bästa boken. Jag har läst den många gånger och jag får inte noog av den...

Där är fyra böcker i Twilightsagan: Twilight,New Moon,Eclipse och Breaking Dawn. Men Ashley Greene gav RT stora indikationer på att det kan bli fem filmer. "Vi har spelat färidgt Eclipse och man skulle kunna anta att ifall New Moon går lika bra som Twilight,så kommer vi börja filma Breaking Dawn nästa år" säger hon.

"Den enda saken är,Breaking Dawn är en väldigt stor bok,så det skulle bli en väldigt lång film. Vi tror att dom kanske bestämmer att dela den i två delar,som dom gjorde med Harry Potter. Hur som helst,så måste vi snart börja spela in,för till skillnad från Harry Potter,så åldras inte vampyrer! Så vi måste se likadana ut!"

Ja det var väl kul att höra! Att casten tror det blir en Breaking Dawn. Jag ser fram emot ett officiellt besked av Summit dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0