New moon

                                    Aa nu när jag börjat med twiligt så forstätter jag vell med New moon.
Jag stack in fingret under kanten på papperet och ryckte det under tejpen. "Shit" Jag mumlade när tidningen rivde mitt finger. En enda droppe blod sipprade ur den lilla skära. Det gick väldigt fort då. "Nej!" Edward röt ... Yr och förvirrad, tittade jag upp från den ljusa röda blodet pulserande ur min arm - och in i feberheta ögon sex plötsligt glupande vampyrer. För Bella Swan, det är något viktigare än livet självt: Edward Cullen. Men att vara kär i en vampyr är farligare än Bella någonsin kunnat ana. Edward har redan räddat Bella ur klorna på en ondskefull vampyr men nu sin djärvhet relation hotar allt som är nära och kära till dem, de kan förverkliga sina bekymmer kanske bara är början ...

Aa mina dåliga resentioner... New moon är bätre än twilight och filmen är värkligen värt bio-pengarna (mycket mer) fast om ni sett filmen är det ändå värt att läsa boken för det är som twilight mycket bätre...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0